5 Ağustos 2008 Salı

Reklam Küpürü!

Televizyon reklamları, kısa süresi ve (bazen) eğlenceli müzikleriyle, insanların dikkatini çekmeye yarayan, marka tanıtımının en büyük silahlarından. Televizyon kanallarının sayısı arttıkça, reklamların çeşitliliği ve reklamı yapılan ürünlerin/hizmetlerin de sayısı arttı.

2000'li yıllarda medyada "Reklamın kötüsü olmaz!" düsturuyla kişiler ve kuruluşlar kendilerince bir şekilde gündeme gelmeye çalışsa da, benim amacım, bu tezi çürütmek. Gerçekten de kötü reklam olduğunu, ürünün karizmasını yerle yeksan eden reklamları milletin gözüne sokmak. Tabii arada iyi reklamları da övüp, geri kalanlarına model olmasını da umacağım.

Bu blogda, yazılı ve görsel basında yayınlanan reklamlara eleştirel bir gözle bakmaya çalışacağım.

Hiç yorum yok: